100 ting jeg ønsker meg til jul

( legger likeså godt ut ønskelisten min her jeg, så jeg ikke får noe ræl i år )

God jul!

1. Tur til Maldivene – viktig å si det man VIRKELIG ønsker seg, ikke sant?

2. Sokker – ja faktisk. Har ingen igjen..

3. Truser

4. Klær

5. Sko

6. Fiiine smykker

7. Musikk – alltid

8. Gavekort på Rockefeller – henger der en del, så trenger litt støtte!

9. Kinobilletter

10. Tur ut og spise

11. Koffert – gjerne en litt kul en, rosa feks.

12. Fine bilder til å ha på veggen

13. Sort speil fra Jysk. Dette:

14. Et stilig velkommen-skilt til å ha på døra

15. Filmer

16. En liten lampe til å ha i vinduet når jeg leser e.l.

17. Glass i den serien jeg har, en del er knust

18. Ny TV – er lov å prøve

19. Bilder av barna jeg elsker

20. Et koselig kort

21. Gavekort på massasje, aromaterapi, SPA etc

22. Scooter – som i kjøretøyet, ikke artisen..

23. Gavekort på Latter, på et morsomt show

24. Bøker – romaner eller biografier om spennende mennesker, ikke krim.

25. Nytt kamera

26. Fine boller til å ha pottis eller andre ting i

27. Sånne store sorte lysestaker som står på gulvet

28. Bodylotion Biotherme orange

29. Parfyme. Gjerne Miss Dior Cheriè eller en annen god en. Det er kanskje på tide med en ny duft.

30. Gardinstoff til alle vinduene, gjerne noe lilla/sort. Ikke helt ensfarget.

31. Pysjamas – som passer, minst XL. I flanellstoff helst.

32. Kosedress

33. Onepiece – ja jeg skal bare ha den til hjemmebruk, relax.

i love my onepiece

34. Ny ipod

35. Bærbar GPS som jeg kan bruke på tur – så jeg ikke roter meg bort!

36. Ny stol som passer til den nye sofaen min

37. Serier på dvd

38. Bluerayspiller

39. Puter til den nye sofaen, pynteputer

40. Sengetøy

41. Symaskin –  blir nok aldri noen designer, men lets try!

42. Fin veske

43. Nintendo Wii

44. Ny kaffetrakter, eller om det går ann å kjøpe: bare den glasskjelen.

45. Drikkevarer!! Baileys, Vodka, Tequila, Rødvin +++

46.Scrabble-spill

47. Backgammon i sånn fin koffert, fine brikker + terninger

48. Morsomme eggeglass

49. KJÆRESTE – that will be the day! Se bildet i full størrelse

50. Skostativ, et lurt et, som passer i gangen. Kanskje med flere hyller enn to.. en man får plass til mye sko i.

51. Ytterjakke, gjerne sort. Høstjakke.

52. Skriver til pcen.

53. Fjellsekk, eller en litt større sekk i alle fall.

54. En morsom kopp

55. Rammer, sorte

56. Batterier ( hørtes snuskete ut.. det er til å bruke til kamera, tvkontroll etc )

57. Sesongkort på Godset-kampene

58. Billetter til Drammen elvefestival 2011

59. Sminke – maskara, øyenskygge

60. Miksmaster

61. Nytt cd-stativ

62. DIGGE stooore rødvinsglass.

63. Storbytur til feks London, Budapest, Køben, Stockholm.

64. Tur på Hurtigruten

65. Telt – som det friluftsmennesket jeg er!

66. En stor kjele

67. Lyspærer – det trenger man alltid

68. Støvsugerposer – det hater jeg og gå tom for!!

69. Dings til å ha shampoo etc i  i dusjen. Som man kan henge på dusjen eller sette fast i hjørnet etc..

70. RØYK. Ja jeg er en taper. The End.

71. Ipodhøytaler

72. Mobilveske

73. Kortmappe, ikke i metall, for da kan stripen ta kvelden. Bare sånn mappegreie.

74. Disney juleservice. Forelsket. Skal begynne og spare. Se her:

75. Pulsklokke – planer, planer..

76. Grytevotter

77. Et fint teppe til å ha i stua

78. Eggkoker

79. En stilig blomstervase

Blomstervase Kjegle Liten

80. Duker, gjerne lille/svarte eller andre morsomme, fine duker.

81. Tøfler

82. Hjelp til å male div møbler og kanskje en vegg. Hjelp til å ordne i leiligheten, så den blir superfin!

83. Vaffeljern

84. Kubbelys

85. Laseroperasjon til øynene

86. Jif mopp

87. Fotmassasjebad ( fotbadebalje med innebygd massasje )

88. Fine pannebånd

89. Sjokolade

90. Gooood te

91. Dusjsåpe, shampoo, balsam

92. Termokopp, til å ha kaffe i på toget ( kanskje jeg blir blid om morgenen, kan håpe )

93. Abbonement på et blad, feks Det Nye eller Henne

94. Puslespill 1000-3000 brikker, morsomme, masse farger

95. Månedskort på toget for en måned

96. Lue, vanter, skjerf

97. Bikini

98. Personlig trener – trengs!

99. Ny sykkel

100. Penger

penger3

Om listegal77

Jente på 33 år som liker å skrive lister - på alt! Og det er det jeg kommer til å gjøre på denne bloggen. Også liker jeg Beth Hart VELDIG!
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til 100 ting jeg ønsker meg til jul

  1. kris sier:

    Ah, supert, skulle ønske alle gjorde sånne her.

    Hvilken farge er den nye sofaen da?

Legg igjen en kommentar