De 100 merkeligste søkene jeg har hatt på min blogg!

Hva er det med dere og veldig merkelige søk.. her kommer listen over de 100 snodigste søkene som folk har søkt på – og havnet på min blogg..! Det er jo i seg selv pinlig at de kommer på min blogg ved å søke på de forskjellige tingene, men uansett: det blir alltids en liste ut av det!

1. «Rune Rudberg + sofa» javel..det er vel noen spesielle bilder du er på jakt etter da?

Hunken..

2. «Jente søker gavmilde menn» haha.. du sier ikke det! Her finner du de ikke!

3. «sanger til å grine av» Ja jeg er melankolsk jeg VET det.

4. «sigrid bonde tusvik naken» Grisegutten!

5. «nerdsex.net».. ærlig talt, har jeg virkelig noen tilknytning til det i denne bloggen.. virkelig? Noia..

6. «sigrid bonde tusvik naken».. you wish!

7. «toppløs sigrid bonde tusvik» populær hun!

8. «sitter hjemme og spiser fett».. her trengs det hjelp.. hehe!

9. «linn skåber bind i trusa» Hva skal du med det, og FANT DU DET??

10. «par søker elsker» Igjen: fant du det?

11. «par søker venner tromsø».. venner eller elskere? Begynner og lure på hva bildene er knyttet opp mot som jeg har lagt ved.. Lykke til med venne-letingen dere!

12. «tapas for idioter»… ?? Kanskje du bare skal avlyse det middagsselskapet eller?

13. «sigrid bonde tusvik interiør» endelig ikke naken!!

14. «37 år kvinne desperat» Himmel og hav.

14. «Kosedama.no» Ja jeg blir kalt mye rart skjønner jeg!

15. «minus 600 c» Sorry jeg er ingen værmelder..600?? Da er det grøssent!

16. «nettflørt kollega» Lurt…? Neppe..

17. «hvor kan man feire jul når man er singel» You tell me babe!

Kjøp deg et Nemi-blad i alle fall:-)

18. «kubbelys fra herre» hahaha.. unnskyld:-)

19. «бриджит джонс» Ke pasa?

20. «du har vært pålogget et år» Det er litt lenge, det må jeg si.

21. «glenn rendalen sett med ung jente» Han Glenn Rendalen går igjen på sikkert 20 søk.. kan noen si meg hvem han er?? Fant ikke ut da jeg søkte på navnet..han må ha en skikkelig gal stalker eller noe.. her er noen flere: «glenn rendalen 34 sammen med 21 åring», «glenn rendalen forhold jente 20″, «glenn rendalen med yngre jente» , «glenn thomas rendalen flytter sammen med alexia»… OMG!

22. «Drama servietter».. da lager du mer drama enn strengt tatt nødvending.

23. «maria mena+holde håret når du kaster opp».. i samme søk? Er det sånn at du kan ringe bestille henne??

24. «lisbeth sitt utdrikningslag».. noen som driver og planlegger mitt utdr.lag eller?? *blush*

25. «mann søker dame» oh really..oppfinnsomt:-)

26. «søker generøs mann» Who doesn`t..

27. » 100 ting som vi virkelig driter i»  Ide til ny liste kanskje :-)

28. » jeg prøver å komme meg ut, men jeg treffer ingen» Tror ikke det hjelper deg å lese denne bloggen, beklager..

29. «100 ting du ikke vil vite» JA! Det er idè til ny liste, takk!!

30. » sur jente i fin kjole» Ja, vi har alle våre preferanser..

Hun er ofte litt sur..

31. «sitat vin» Skjenk meg et glass, og du skal få et sitat!

32. «tog 41 + seter» jeg kan mye om å kjøre tog altså, men nr og seter.. hva krever dere av meg?

33. «nigella lawson sitat listegal» ååå da ble jeg litt kry. Noen søker på MEG. Og Nigella da.

Min venn!

34. «hvis konduktøren ikke registrerer billetten» tips: da kan du bruke den på nytt.

35. «verdens styggeste dame» mulig jeg ikke er på topp 10 altså, men verdens.. FY DEG.

36. «rubix cube image» IMAGE? Det er en KLOSS…?

37. «facebook status jeg har hørt du er flink med».. jajaja all denne smigeren..

38. «singelblogg» Rub it in!

39. «100 ting du ikke visste om meg» DET blir det ikke liste av!

40. «fotoautomaten på spareland» minner:-)

41. Beth Hart - what a surprise..

42. «alkohol i tog» Ja det er også en muliget.

43. «hvem sa: det eneste jeg angrer på her i livet, er at jeg ikke drakk nok champagne..».. Det vet jeg ikke, men jeg føler vi er på vei til og forme et vennskap allerede:-)

44. «jeg er 42 år og har veldig lyst å ha sex med en jente på ca, 19 please fuck me». VELDIG ekkelt! Gå og vask deg.. !!

45. «ingen vet om denne bloggen». JODAAAA. Jeg har minst 15 lesere pr dag. In your face!

Det er meg og Ida Wulff lizzom…

46. «søker venner mann kvinne 2011″ Ikke så nøye hva det er, er det vel..?

47. «fylleangst» lar den henge i luften jeg:-)

48. «konsert sitater» Ja det vil jeg lese! Kommer ikke på noen selv, men..

49. «katten vil ut i minus 15″ Når ble jeg kattehviskeren?

50. » sjekke opp konduktører» Jeje! Kjør på!

51. «du har alltid et valg selv når det ser ut som du ikke har det» Ja det skulle vi alle levd etter!

52. «kjærlighetsbrev fra gud» Ja det er lov og håpe. Men litt store krav kanskje?

53. «jævla forelska» I wish I was you!

54. «sigrid+solheim+massasje» jadaaaa Sigrid, Sigrid, Sigrid!

55. «glad i turer i skog og mark sm» Hæ? Sm i skauen? Ny vri!

56. «pms sjalusi» Kombinasjonen fra helvete??

57. «jeg setter meg ned og hold meg når jeg må på do» Mye rart der ute…

58. «alt du vet er feil» Ja den bloggen anbefales. Her er linken: http://www.linniiie.com/

59. «hvorfor en gift mann har nettflørt» Ja si det. Hvorfor det tror du?

60. «ordtak gal normal» Got to decide!

61. » hvor går jeg av i drammen når jeg kommer med toget» Tips: I Drammen.

62. » dolokk isopor » … Ny fritidssyssel?

63. «sofa ute i byen» Ja hvorfor ikke ta med seg en sofa ut..hvorfor ikke.

64. «nettdating + faresignaler» Fint at jeg brukes som en veileder..

65. «sympati sur» da erru sympatisk!

66. «irriterende blogger» Øy, din frekke jævel!

67. «russiske klær» .. har jeg det?

68. «arbeidsledig med øl» ja hva skal man gjøre..

69. «a1 konserter 2011 oversikt».. ouch.. det svir..! Har forresten tatt vekk hele den konsertoversikten. Lager en egen nettside for den istedet.

70. «falsk armkrok».. bedre enn ingen armkrok?

71.»Marilyn Monroe» Kan leve med det, fint :-)

Ærlig talt, så ser jeg jo at vi ligner.

72. «bra ting med is» finnes det noen dårlige ting med is??

73. «morsomme velkommen skilt» Koselig!

74. «nøkkelbarn 6 år» Ja da er vi to!

75. «reise alene til maldivene» Ta med MEG??

76. «programleder for trim for eldre» Viktig for deg og vite…?

77. «flørting i cyberspace – knekk guttas koder» Lær meg det om du skulle finne ut av det.

78. «sitat jeg drikker for at dere skal bli mere interessante for meg» Sliter med det samme.

Skål!

79. «kjørt på av toget».. hm?

80. «benny borg+den store dagen+listen» Rørt.. noen leter etter min blogg. Jeg liker det!

81. «en mann sitter på do» Hæ.. begynn og strikke eller noe.

82. «100 ting om meg» JADA jeg ER interessant, men det får du ikke vite :-)

83. «dolokk motiv» Lykke til! Hva med dette:

84. «I`ll stand by you» Takk for DET:-)

85. «ekstremt fattig dating» Dårlig date?

86. «han vil være sammen men vil ikkje si noe te andre for eksen kan lage bråk.blogg.no» Han er kanskje sammen med begge to lille venn?

87. «Nemi takker for seg» NEIIII. DET SKAL HUN ALDRI GJØRE!! ER DU BARE OND??

Nemi for alltid <3

88. «har jenter like mye sjanse for å bli sterilisert som gutter hvis man sitter med pc i fanget» Seriøst? Havnet du her ved og skrive det…? ( pause, må skrive til lommelegen eller «Kjære Nina» eller noe sånt )

89. «Bra sagt om livet» Yeah, just ask me!

90. «dårlig humør av sure folk» Logikken, logikken..

91. «rockering mot angst».. Hadde apoteket gått tom for medisiner? Rockering?

Slå dere løs!

92. «Dating uten alkohol» Det der må være det merkligste søket ever! Du vant. Diplom til deg.

93. «komme sidelengs inn med vin glass og rope for en fest» Haha, den festen vil jeg på!

94. «ingen og dele gleder og sorger med.blogg.no» Kan det strengt tatt bli tristere…

95. «noen ganger er livet som et skihopp i tåke» Welcome to my life.

96. «er det bedre å være alene enn i et forhold der man tviler?» Det er vel en grunn til at du lurer på det i utgangspunktet..?

97. «forelska jeg er forelska igjen sang kasett rosa panteren» Hehe forelska og forvirra?

98. «lille due servietter» Ja det måsta man ha!

99. «vidar lønn arnesen , trim for eldre» Herregud, det er dette jeg forbindes med..

100. «hvordan spare penger i dagliglivet for enslige» Ja om du kan lære meg det, så ansetter jeg deg!! Show me the money!!

Om listegal77

Jente på 33 år som liker å skrive lister - på alt! Og det er det jeg kommer til å gjøre på denne bloggen. Også liker jeg Beth Hart VELDIG!
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

13 svar til De 100 merkeligste søkene jeg har hatt på min blogg!

  1. Gro S R sier:

    Kremt.. nr 69 er da bare løøøøvliiig! :D a1<3 hihi Super blogg, du er morsom! :D Klem :)

  2. Glenn Rendalen sier:

    Hei, få se hele lista over forskjellige søk, så skal jeg fortelle hvem jeg er:)

    mvh Glenn

    • listegal77 sier:

      Neida er ikke SÅ nysgjerrig på hvem du er. Men du må ha en eller annen GAL eks eller en jente som forfølger deg eller noe sånt… Føler med deg. Det var mange søk på navnet ditt, aner ikke hvorfor de havner på min blogg:-)

      • Glenn Rendalen sier:

        men jeg er nysgjerrig jeg:) vil vite hvem og hvorfor? greit å søke på navn, men hva håper folk å finne ved å søke på de setningene du nevner? lettere å sende meg en sms å spørre, eller ringe:) liker listene dine forresten.

        mvh Glenn

      • listegal77 sier:

        Hm, jeg aner ikke hvorfor noen har søkt på deg. Jeg ser heller ikke hvem som søker. Det kommer bare på bloggen min hva folk søker på. Det er en slik liste over forskjellige søk, hvilke dager det er gjort etc. Jeg skal bla meg litt tilbake, så skal jeg se hva mer de søkte på på ditt navn. Men du har vel kanskje en anelse om hvem dette er eller? For det har ikke jeg:-) Sorry, skulle gjerne hjulpet deg. Hyggelig at du liker listene :-) DET liker jeg!:-)

  3. Glenn Rendalen sier:

    kult av deg. nei, har ikke peiling på hvem det kan være. merkelig hele greia. er i tillegg kanskje norgesmester i nysgjerrig! vitebegjærlig:) kommer du med noen fler lister snart, forresten?

    mvh Glenn

  4. glenn sier:

    hei igjen:) kunne du si noen flere setninger, med mitt navn i? også dato? nysgjerrig som faen!! det er som regel det å justere som tar tid vel? :)

    mvh Glenn

  5. Very nice post beholde poste sånt …!!

  6. loke sier:

    hei! digger bloggen din, men hvordan fant du ut dette? hva folk søkte på liksom … utrolig kult i hvert fall!!

Legg igjen en kommentar

